Fidel Castro - izreke, citati, misli...


   Резултат слика за fidel kastro citati  

        Fidel Castro - izreke, citati, misli...

Počeo sam revoluciju sa 82 čovjeka. Kada bih to morao opet uraditi počeo bih je sa 10-15 ljudi i sa potpunim uvjerenjem. Nije bitno kako ste mali ukoliko imate vjeru i plan djelovanja.
Fidel Castro
Ja sam marksistički lenjinist i biću to do zadnjeg dana moga života.
Fidel Castro
Ono govore o neuspjehu socijalizma, ali gdje je taj uspjeh kapitalizma u Africi, Aziji i Latinskoj Americi?
Fidel Castro
Univerziteti su dostupni jedino onima koji dijele moja revolucionarna vjerovanja.
Fidel Castro
Revolucija nije krevet sa ružama.
Fidel Castro
Više od 820 miliona ljudi na svijetu pati od gladi, od toga 790 miliona njih živi u zemljama treceg svijeta.
Fidel Castro
Zarade kubanskih državnih kompanija se koriste ekskluzivno za dobrobit naroda kome i pripadaju.
Fidel Castro
Revolucija je diktatura ugnjetavanih nad ugnjetavaćima.
Fidel Castro
Moja ideja, koju cijeli svijet zna, je da kapitalizam sada ne radi ni za USA ni za svijet, te ih vodi iz krize u krizu koje su svaki puta sve ozbiljnije.
Fidel Castro
Ja nisam komunista, niti je to revolucionarni pokret.
Fidel Castro
Ja nikada nisam vidio kontradikciju između ideja koje zastupam i ideja tog simbola, te fascinantne osobe, Isusa Krista.

Fidel Castro

Коментари