Da li je ova ZNANSTVENIK SAMO dokazao da Bog postoji?

Rezultat slika za dokazao da Bog postoji?

Jedan od nadmašuje znanstvenika po imenu Michio Kaku je izabrao da uronite u svijet koji je značajan broj njegovih ashaba nisu. On je korištenje materijala znanost i niz hipoteza kako bi se utvrdi prisutnost znanstvenog kavu.
U svom posljednjem djelu, Michio Kaku je utvrđeno da živimo u numeričkom svijetu ili "Matrix".

"Cilj materijalne znanosti, možemo prihvatiti, je otkriti stanje ... što će nam dopustiti okupiti veći dio ovlasti prirodi, i dopustite nam da prostudirati na psihu Boga ..." - Michio Kaku

Dok je lov dolje razumijevanje mozga Boga, profesor Kaku vjeruje da je mudar osobnost mnogo više tjera da možemo razumjeti na jedanaestom mjerenja koja stvarno stvara sve što vidimo.
To nije djelo neregularnim snagama on govori.

"Ja sam zaključiti da smo u svijetu napravljen prema standardima koje obavlja znanje", kaže Michio Kaku. "Vjerujte mi, sve ono što mi zovemo priliku danas neće slutiti dobro bilo više."

Pogledajte ovu nezamislivu pojašnjenje o Bogu, fiziku, matematiku i kako to utječe naš svijet u videu ispod!
Od matematike i broj primjera nadgledati svijet u kojem živimo onda to i izvorni
element koji aludira na kao Boga matematičar? Ako je tako onda kako bismo mogli početi iskoristiti
psihu Boga kako bi se bolje razumjeti stvaranje pred nama?
Kao što je navedeno od strane string hipotezom, psiha Božji je napredovanje žice zrači melodijsku recidiv koji čini svemir.
Na svaki slučaj da Michio Kaku je u pravu onda mi sada može imati razumnu put 
istraživanja za pronalaženje stvarnosti o Bogu i da tvari prisutnosti.

Коментари