NASA prigušuje FEED OPET! ISS kamera snima "stranac Mothership"

Space promatrači su ostali šokirani nakon što je čudno i bizarno bitan NLO je viđen leti u neposrednoj po regiji Međunarodnoj svemirskoj postaji. Čuvari promatrajući održati odmah miješati snimiti film o prigodi prije NASA neizbježno smanjiti prijenos. To se činili da potiču se pomrači do niske razine svjetlosti vrlo brzo nakon NLO je došao na svjetlo dana.

Ogromne NLO uočio IZVAN Međunarodnoj svemirskoj postaji

Bilo kako bilo, NASA nije bilo dovoljno brzo da spriječi neke krepak prstiju gledatelji od važnih film
o klompa lijevanog NLO leti blizu Međunarodne svemirske postaje. Klijent YouTube Streetcap1 bio među
pojedincima koji su djelovali dovoljno brzo snimiti nenormalan prosvjed. On je rekao da je "sam mislio sam vidio stvari.
Nevjerojatna Film je stvorio puno energije među NLO stručnjaka. Tyler Glockner, koji vodi stranicu
Secure tim kaže da je izuzetno upoznat sa svakodnevnim znamenitosti izvan razdjelnika na
Međunarodnoj svemirskoj postaji, ali onda, to je nešto što on nikada nije primijetio. "Ja sam primijetio na stotine,
vjerojatno tisuće, od sati ISS, live potaknuti film, i vidio sam NLO, vidio sam led dragulja,
vidio sam prostor smeće, a ja nisam vidio refleksiju svjetlosti. Ono što vidimo ovdje izgleda kao nitko od njih. "
On je rekao da on nije bio siguran da je NASA je zabrljati sa snimanja jamčiti da je ukupna populacija nije vidjela pitanje.
On je rekao da, iako je to bio vjerojatnost, to je isto tako moguće da se dodatni terrestrialsinside NLO doveo na snimanje kako bi se smanjiti.

Коментари