NAUKA JE DALA KONAČAN ODGOVOR: Evo šta se događa sa LJUDSKOM DUŠOM posle završetka života



Od samih početaka čovečanstva ljudi se pitaju postoji li život posle smrti. I dok nam gotovo sve religije tvrde da postoji drugi svet, naučnici su utvrdili suprotno. 
Foto: Profimedia/AlamyPoznati profesor fizike na kalifornijskom Institutu za tehnologiju, Šon Kerol, odlučno tvrdi da je život posle smrti nemoguć, piše Independent.


- Da bi postojala mogućnost ikakvog oblika života posle smrti, svest bi morala biti potpuno odvojena od našeg fizičkog tela - navodi fizičar i objašnjava da se naša svest ne sastoji od besmrtne duše, nego od serije atoma i elektrona.

- Uverenje da naša svest može postojati posle smrti i propadanja našeg tela u suprotnosti je sa zakonima fizike. Ti nam zakoni dokazuju da ne postoji način da se informacije koje su pohranjene u našem mozgu mogu sačuvati posle smrti - tvrdi Kerol.

Kako bi to objasnio, poslužio se kvantnom teorijom polja koja, pojednostavljeno, tvrdi da za svaki tip čestica postoji određeno polje i da svaka vrsta čestica u svemiru postoji na određenom nivou.

Kerol kaže da bi u slučaju da postoji mogućnost života posle smrti, testovi u kvantnom polju pokazali neku vrstu "spiritualnih čestica", ali da se to nije dogodilo.

- Ako ne postoji ništa osim atoma i dosad poznatih sila, jasno je da ne postoji način da duša preživi smrt tela - zaključio je.

Dodao je da će se tek kad ovo saznanje bude prihvaćeno, nauka moći pozabaviti puno zanimljivijim pitanjima.

- Jednom kad prihvatimo da je ovo realnost, moći ćemo se posvetiti traženju odgovora na pitanje kako zaista funkcioniše svest ljudskih bića - kaže Kerol.

Коментари

  1. Администратор блога је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  2. Администратор блога је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  3. Pozazem i resavam svaki vas zivot i problem

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Koleginica sa posla mi je preporučila zenu koja resava svaki problem svima. Jer sam imala problema u braku,ljubavi... Zelim da joj se zahvalim i da je preporuci i ja kao sto sam se uvjerila i od srca da joj se na ovaj nacin zahvalim na svemu. Njen kontakt +385 95 8219 527 viber i wapcap

      Избриши
  4. Zivim u Becu za Mariju sam cula od rodjake iz Srbije gde je imala ljubavnih problema sa verenikom. S njim je bila punih 3.godine i samo od jednom joj je okrenuo ledja obratila se MARIJI i sada su skupa i cekaju bebu. Cim sam cula radosnu vest dosla sam u Srbiju i potrazila pomoc za svoju porodicu i supruga gde se zaljubio u mladju od mene. Resavam problem uspesno sada je sa mnom i sa nasom djecom... Njen kontakt tel.+381 61 11 45 933 viber, wapcap.

    ОдговориИзбриши
  5. Zivim u Becu za Mariju sam cula od rodjake iz Srbije gde je imala ljubavnih problema sa verenikom. S njim je bila punih 3.godine i samo od jednom joj je okrenuo ledja obratila se MARIJI i sada su skupa i cekaju bebu. Cim sam cula radosnu vest dosla sam u Srbiju i potrazila pomoc za svoju porodicu i supruga gde se zaljubio u mladju od mene. Resavam problem uspesno sada je sa mnom i sa nasom djecom... Njen kontakt tel.+381 61 11 45 933 viber, wapcap.

    ОдговориИзбриши

Постави коментар