TEŽAK ŠOK ZA SRBIJU: “Ana Brnabić potpisala, Srbiji će biti isporučeno više od milion migranata?” – VIDEO

srdjan-nogo

Poslanik Dveri Srđan Nogo zapretio smrću premijerki Brnabić i predsedniku Vučiću. “Neka ide javno da sam rekao, treba je obesiti na Terazijama”.

Razlog za takve pretnje su, kaže, njegova saznanja da je Ana Brnabić, parafirala Dablinski sporazum, na osnovu kojeg će Srbiji biti isporučeno milion i dvesta hiljada migranata.

“Podaci koje već imam, ona je već parafirala Dablinski sporazum po nalogu Hrvatske, pošto su i on a i njen brat saradnici hrvatske službe”, kazao je Nogo i dodao da je premijerka Srbije i mason.
“Neka me Ana Brnabić tuži”, kazao je Nogo i dodao da je pri izboru Brnabićeve za premijerku javno postavio pitanje da li je ikada urađena njena bezbednosna procena.
“Hrvati su njoj obećali, za nju i njenog brata, svu sigurnost, da može da prebegne u Hrvatsku i svu zaštitu. Jer, ako je ona parafirala Dablinski sporazum svi ti million i dvesta hiljada mogu da se isporuče Srbiji. Onda možemo da se slikamo….Sad, neka čuje i Aleksandar Vučić i Ana Brnabić, Ana Brnabić treba da bude, ako je parafirala, obešena istog časa na Terazijama. Istog časa, a pored nje obešen i Aleksandar Vučić. Slobodno neka ode u javnost da sam to rekao”, rekao je Nogo.

VIDEO:
(B92,Prva)

Коментари

  1. Ma bre car ... neka bude neki gazda u prelaznoj Vladi, pa videcemo ... ako opravda 10% onoga sto prica, onda neka bude i Predsednik ... svaka cast, samo jebi kevu !!!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mora da opravda svako bar 90% sta je obecao ako ne opravda mora po zakonu da podnese ostavku.
      sad mi sto smo navikli da nas lazu i da nas mazu neki vucici i brnabici sami smo krivi za to!

      Избриши
  2. Takvi kao ti treba, u najboljem slučaju, budu na F odeljenju.

    ОдговориИзбриши
  3. Jebali je migranti.vidimo sta rade po srbiji...gospodo iz vlasti zasto se onda cudite sto omladina odlazi iz srbije....pre ce te dati migrantima kucu posao bolji uslov za zivot nego nasem narodu

    ОдговориИзбриши
  4. Ma frajeru,,,ako imas takvu informaciju onda imas i dokaze zar ne,,,, Pa daj da ih vidimo inace je sve ovo laz,,,,I zasto na jednom mestu kazes,,AKO JE SVE OVO TACNO,,,,JEL TACNO ILI NIJE,,,TRECE NEMA,,,,,DAJ DOKAZ ILI SI JS JEDAN LAZOV U NIZU,,,,,JAKO PROSTO

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da li ti trebaju dokazi da je prodat Bor, Smederevo, aerodrom Nikola tesla. Nisi video ni jedan ugovor a to je urađeno i funkcioniše. Kada vidiš naseljene migrante po vikendica a, seoskim imanjima ili se njima, našim parama, prave kuće i stanovi onda ćeš shvatiti da je to tačno ali tada će biti kasno.

      Избриши
  5. Tolko su slobodni da nam presreću vozila . Pitao sam policajca šta ako izlete pred auto i ja ne stanem nego ga udarim autom rekao je da ću odgovarati .. A šta ako stanem i ubiju me ladno mi je odgovorio šta mi znamo ko te je ubio .. do pre dve nedelje sa me presretali na putu sad ih nema zatvorena je granica pa su otišli u unutrašnjost , otišli a ne odvedeni.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. E o tome ja govorim svima svi me gledaju belo ,,sada kada odem u rodni kraj ,Loznicu < ne smem da se vozim nocu prema Zvorniku ,,upravo mi je to u glavi ,,, nezasticen si ,,, i nemocan ,a da ne pisem o sranjima koje prave u tom delu Srbije ,,, Zasto predsednik ne ode tamo malo da se raspita kod naroda kakvo je raspolozenje u vezi tih "jadnih napacenih migranata "

      Избриши
  6. Milion i dvesto hiljada. pa ti si glup. Toliko ih ima u celoj EU.

    ОдговориИзбриши
  7. Bila sam prošle godine u Atini, vodiči su nam rekli da ih milion ima samo u Atini. A i videli smo ih, grad je pretrpan migrantima. To su hteli da ih uvedu dok smo pod ključem a vijska i milicija na ulicama.

    ОдговориИзбриши
  8. Анониман7. мај 2020. 10:42

    To se "lako" da resiti, mislim na sporazum ai ostale ugovore, treba proglasiti kao i sto jeste ovu vladi izdajnicku, (zna se sta se radi sa izdajnicima). A nova vlada ponistini ugovore na osnovu toga sto je izdajnicka vlada potpisala.

    ОдговориИзбриши

Постави коментар