MIGRANTI HARAJU SRBIJOM! Zapalili još dve kuće, terorišu građane!




Okolina objekta nekadašnjeg Grafosrema noću je prolematična, to ističu stanovnici ulica Janka Veselinovića i Đure Jakšića, koji ukazuju na probleme sa migrantima.

O tome svedoči i Stevan Milivojvić kome su migranti upali na posed:

Kako kaže nakon što mu je sin rekao da pas laje, rekao je sinu da ne izlazi noću, a zatim je dodao da ne treba da izađe zbog lošeg iskustva u prošlosti, jer miranti upadaju u sred dana i preskaču ogradu, pa time rizikuje svoju bezbednost.

Miranti spavaju u napuštenim objektima i tuđim kućama, tako je pretrpeo štetu i drugi Šiđanin Marinko Jovanović koji je ostao bez dve kuće.

Kuća je poptuno napuštena, a on tvrdi da su lica odgovorna za paljenje upravo migranti koji se slobodno kreću i borave u nekadašnjem objektu Grafosrema. Paljenje se dogodilo kada je njegova ćerka privremeno napustila kuću i otišla da živi kod njega.

Moja ćerka je došla kod mene da živi. Kad se ćerka vratila, sve su mi zapalili sve su mi rasturili i to dve kuće, kaže Marinko i dodaje „Dve kuće dvoje dece, ja nemam šta da radim, kome da se žalim bre više? Neka gleda ceo svet šta mi se dešava“.

Upadi u posede i požari samo su deo onoga što svakodnevno preživaljavaju Šiđani koji se nalaze u blizini železniče stanice, kako ističu dolazi do sukoba, jer se migranti i fizički obračunavaju.

Letos dok sam išla sa svojom devojčicom oko pola 11 sa igrališta migrant je bio na drvetu, ona se uplašila „jao mama šta je ovo“, ja sam dete smakla i rekla sam da je mačka, da se ne bi dete uplašio – kaže vidno uznemirena Šiđanka i ističe da to nisu retki napadi i povremeni incidenti.

„Letos je bila tuča u ulici policija svako veče dolazi, kod komšije isto je provaljeno sad pre mesec dana. Prošli vikend preko puta moje kuće bila je policija, spavaju tu zavlače se to je smeća puna ulica, stvarno kada ih vidim nemam reči za njih“.

Niko do nevladinih organizacije koje podržavju migraciju i pretstavnika Vlada nije se oglasio po pitanju migrantskog nasilja i problema koje imaju građani Šida.
Izvor:srbininfo, info24sata.com

Коментари