Najšokantnije tvrdnje Dejana Lučića ikad: Dobio sam tajne podatke ko u Srbiji orkestrira sve ovo – ŠOK VIDEO


Navikli smo da od Dejana Lučića čujemo mnogo nepoznatih stvari ali ovo što smo videli u videu izaziva nevericu. Nismo sigurni koliko su ove tvrdnje tačne pa ostavljamo čitaocima da veruju ili ne i eventualno provere podatke iznete u videu.

“Imam školskog druga koji ima kuma matorog obaveštajca izraelskog Mosada (tajna obaveštajna služba Izraela). Pozvao sam ga i pitao šta treba da kažem za jutarnji program TV Hepi o korona virusu. Najvažnije je da znate Izraelski Mosad zna sve” kaže Lučić.

Rekao mi je prvo da smo mi Srbi naivni počevši od Nikole Tesle koji je mogao da zaradi pare za sve Srbe i da samo od njegovih tantijema za izume živimo.

Mi Jevreji znanje prodajemo, ali ne kupujemo od drugih Jevreja. Bil Gejts je Jevrejin i ne vakciniše svoju decu, prodaje vakcine tuđoj deci i odraslima. Mi Jevreji ne kupujemo vakcine od drugih, pravimo ih sami.

Kada znate da Bil Gejts i Džordž Soroš planiraju da se smanji broj ljudi na planeti onda je suludo bilo šta od njih kupovati i verovati im.

Džordž Soroš je centre za proizvodnju vakcina poklonio Srbima. Da li to znači, pita Lučić da ćemo biti ubijani koronom u Srbiji a da ne moramo da idemo u inostranstvo?

Lučić nastavlja: „Kaže meni Jevrejnin, zapamtite da se Gejts bavi vakcinama da bi zaradio novac a ne da bi vas izlečio“.

Svi bogati Jevreji ne vakcinišu svoju decu i sebe a to radi sirotinja.

Sugerisao nam je da otkupimo Torlak koji je prodat Rotšildu, jer je u pitanju bioterorizam. Koronavirus je bioterorizam.

Korona je registrovana 2015. godine. Te iste godine je registrovana i vakcina protiv korone.

U toj vakcini će biti nano čestice među kojima će biti i čip koji će kroz vakcinu biti ubačen u vas. Ako ste pravoslavci i hrišćani ne treba da primate vakcinu i da budete čipovani jer je to žig zveri.

Velimir Abramović je izneo jednu šokantnu tvrdnju da jedan čovek u Srbiji od Međunarodne zdravstvene organizacije dobija 170.000 dolara godišnje za promovisanje vakcina i zbog toga je napao Novaka Đokovića. Proverio sam u Izraelu, i on dobija 190.000 dolara godišnje.

O kom čoveku se radi pogledajte u ovom kratkom videu:

NAPOMENAStavovi izneti u videu nisu stavovi redakcije sajta Webtribune.rs. Redakcija se ograđuje od tvrdnji Dejana Lučića.

Коментари