Država tera inat narodu, migrantima daju kuće i plaćaju im račune! SVE SE CENZURIŠE NA DRUŠTVENIM MREŽAMA…

Narod se buni sve je više protesta, ali država kao da radi u inat narodu, migrantima daju besplatne škole, kuće, plaćaju im račune, mesečno daju novac. Cenzura je svagde u svetu, ima jedan problem na Balkanu koji je globalni, ljudi prate TV , gde je 90% laž, spinovana istina, iznose samo ono što njima odgovara. Što se tiče cenzure na društvenim mrežama, mogu reći da je baš učestala, meni je do sada skinuto nekoliko snimaka o migrantima – kaže za naš portal Ilija Benjak jedan od najgledanijih Jutjubera sa srpskog govornog područja, koji se našao na udaru cenzure nakon što su neki od njegovih snimaka o migrantima dostigli sto hiljada pregleda.  

 

Tvoji snimci o migraciji skreću veliku pažnju na društvenim mrežama, kako je počeo da vas interesuje ovaj problem

Živim u Nemackoj, koja je jedna od onih zemalji u svetu, gde sve više ima migranata, video sam šta ovde rade, bio sam svedok dva puta, gde napadaju zene. Ovde prave nerede, tuku se, kradu po marketima, maltretiraju gradjane, voze se bez karti u vozovima, tramvaju, kada udje kontrola oni se potuku, bas je haoš ..

Narod se buni sve je više protesta, ali država kao da radi u inat narodu, migrantima daju besplatne škole, kuće, plaćaju im račune, mesečno daju novac. Uvideo sam da ovo je globalni problem, kada sam video da dolaze u Srbiju i na Balkan, počeo sam da razvijam film, šta sve može da se desi, koliko zla mogu da donesu . Kada u Nemačkoj zemlji koja je bogata, ima Novca, prave ovakve probleme, sta da očekujemo u Srbiji ili širem Balkanu, gde 70% ljudi živi ispod granice siromaštva, mi nemamo za sebe, a da ne spominjem za druge.

Živite u Nemačkoj, kod nas se često plasira narativ da su Srbiji migranti isto kao i oni koji dolaze u ovom talasu poslednje krize. Kako gledate na to?

Nemci kao Nemci, ako pričamo o ljudima, često nas došljake ovde uporedjuju sa njima, misle da smo mi istoga karaktera kao oni, ali kada nas bolje upoznaju, gubi se ta predrasuda. Na televiziji u Nemačkoj saznao sam više o Migrantima i šta se dešava na Balkanu, ko je koliko novca dobio, ko je kakav sporozaum napravio, nego po našim portalima i medijima na Balkanu, nekako kod nas se to sve skriva od naroda, nekako prave o migrantima lepe slike, kako su oni dobri, mirni, ali to je nazalost dosta daleko od istine …

Cenzura po pitanju ove teme uveliko traje, da li se plašite da bi mogli da se nađete na udaru autoritranih propisa o političkoj korektnosti?

Cenzura je svagde u svetu, ima jedan problem na Balkanu koji je globalni, ljudi prate TV , gde je 90% laž, spinovana istina, iznose samo ono što njima odgovara, narod nažalost tome veruje, to je najjača cenzura.

Što se tiče cenzure na Jutjubu i drugim društvenim mrežama, mogu reći da je baš učestala, meni je do sada nekoliko klipova skinuto o migrantima, kako nalaže Jutjub  i njihova pravila , za koja govore da ih kršim, da moraju zbog toga da obrišu klipove, interesantno je da su to video klipovi koji su sa dokazima , koji dokazuju ljudima ko stoji iza svega, iza tih migranata i ko to sve radi, bas ti video klipovi obrisani su od strane Jutjuba.

Šta bi Srbija trebala po vama da uradi kada su u pitanju migranti?

Pitanje Migranata je tabu tema u svetu, ali eto pogledajte Poljsku, nema ni jednoga Migranta, zemlja koja je članica Europske unije, rekli su ne, mi ne želimo migrante, mi želimo Poljsku, to je isto uradio i Viktor Orban Madjarski premijer, ne znam koga se Srbija plaši, koga se Balkan boji. Ali mislim da tu nije u pitanju strah mislim da je u pitanju velika svota novca koja se dobija od ljudi koji su vladari sveta, koji kontrolisu sve danas.

Imate li nešto da poručite našim čitaocima?

Hvala vama na pitanjima, sve najbolje zelim vasoj redakciji, a narodu Srbije i Balkana zelim da poručim ” Šampioni se bore, sve dok ne pobede ” Ovo je naša borba, moramo da stanemo u kraj lošem sistemu , narod se budi, Srbija se budi, to je ono sto je meni cilj, da se probudi patriotizam i svest kod ljudi .. Zelim vam sve najbolje kao i vašim čitaocima.

BONUS VIDEO – Na koje načine migranti vrše masovna silovanja širom Evropske unije, kao i zbog čega među njima nema žena i dece možete pogledati u sledećem snimku: 

S

Коментари